vineri, 4 martie 2011

ZILE DE SCOALA






 Cand am venit intaia data

La scoala asta minunata,
Cativa copii mai mari ca mine
M-au tras deoparte si mi-au spus:         
"De azi incolo tin'te bine
Tu esti scolar al Lui Isus!"

Despovarat de greul vinii,
Am stat in bancile luminii
Si-am invatat din Sfanta Carte
Ce-nseamna-a pacii bucurie,
Ce-nseamna viata fara moarte,
Ce-nseamna Cer si Vesnicie...

Si-am scris pe-a inimii tablita
Cu-a dragostei de foc penita
Un Nume scump,Un Nume Viu,
Un Nume ce-mi sporeste dorul
Si vesnic n-am sa uit sa-L scriu:
Isus Hristos Mantuitorul.
                                  Amin



ZILE  DE  SCOALA...cat de mult se aseamana viata de crestin cu scoala:avem atatea de-nvatat,atatea examene de dat...Domnul sa ne calauzeasca in toate [-o< :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ZILE DE SCOALA






 Cand am venit intaia data

La scoala asta minunata,
Cativa copii mai mari ca mine
M-au tras deoparte si mi-au spus:         
"De azi incolo tin'te bine
Tu esti scolar al Lui Isus!"

Despovarat de greul vinii,
Am stat in bancile luminii
Si-am invatat din Sfanta Carte
Ce-nseamna-a pacii bucurie,
Ce-nseamna viata fara moarte,
Ce-nseamna Cer si Vesnicie...

Si-am scris pe-a inimii tablita
Cu-a dragostei de foc penita
Un Nume scump,Un Nume Viu,
Un Nume ce-mi sporeste dorul
Si vesnic n-am sa uit sa-L scriu:
Isus Hristos Mantuitorul.
                                  Amin



ZILE  DE  SCOALA...cat de mult se aseamana viata de crestin cu scoala:avem atatea de-nvatat,atatea examene de dat...Domnul sa ne calauzeasca in toate [-o< :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu